andrea kör på ett test

SENASTE:
1. Dryck: Mjölk , my favorite!^^ 
2. Telefonsamtalet: Jaqueline :)
3. SMS: Ett kedjebrev
4. Sång du lyssnade på: Snow Patrol - Run
5. Gången du grät: Idag när jag garvade åt min lärare :P 
HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: Haha vem dejtar när man är 14 ? 
7. Har någon varit otrogen mot dig: Nej 
8. Varit kär : Don't know
9. Förlorat någon speciell person: Yes
10. Varit deprimerad: Njaa
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Varje dag på bussen


I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny person: Yes 
16. Fått ditt hjärta krossat: Nope
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Haha ,ah 
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Nope
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Yes
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Haha , ja 
21. Pussat någon: Yes


BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Alla förutom en typ ,kanske två 
23. Hur många barn vill du ha:  2 , ett eget , ett adopterat
24. Har du några husdjur: Stolt hund och katt ägare ^^ 
25. Vill du ändra ditt namn: Ja!
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Skola ,och tårta på kvällen :) 
27. Vilken tid vaknade du idag: Sju -.-
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Satt vid datan  
29. Är det någonting som har hänt dom senaste veckorna som du skulle vilja ändra? yes!
30. Senaste gången du träffade din pappa:en timme sen typ 
31. En sak du skulle vilja ändra med ditt liv: Don't know
32. Vad lyssnar du på just nu: Kent - Stenbrott
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Yes, Jens is my homie 
34. Vad gör dig irriterad just nu: Mitt hår som står åt alla håll

OM DIG:
37 Vad är ditt namn: Andrea
38. Stjärntecken: Vattuman
39. Kille eller tjej: Så klart jag har en snopp ;O
40. Grundskola: Kvarnberga
41. Gymnasie:  not yet
42. Högskola: Nope
43. Hårfärg: Mörk brunt , lite rött
44. Långt eller kort: Normalt ?
45. Längd: 1.60
46. Vad gillar du gällande dig själv:  Att jag står upp för mina kompisar , no matter what
47. Piercings: Öronen?
48. Tattoos:Not yet ;) 
49. Höger eller vänster: höger


DIN FÖRSTA:
51. Operation: Aldrig opererat mig.
52. Piercing: öronen
53. Tatuering: No tattoo 
54. Bästa vän: Michelle eller Andreas typ :P
55. Sporten du spelade: Aikido
56. Husdjur: Kissekatten pepe :)
57. Vaccination du minns : Nån som man tar på dagis , kommer inte ihåg vad det var mot , men jag kommer ihåg när jag tog den 
58. Konsert: Anastasia
59. Föreälskelse: Raymond xp

JUST NU:
61. Äter du: Inget ? 
62. Dricker du: Nej , men snart så!
63. Är du på väg att: göra klart det här testet ? 
64. Lyssnar på: Kent ? Har inte den här frågan redan varit ? xp
65. väntar du på: Att mitt rum ska städa sig själv

DIN FRAMTID
66. Vill du ha barn: Yes , men bara om dom är smarta !
67. Vill du gifta dig: Don't know . 
68. Karriär i åtanke. Frisör 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Ögon
70.Kramar eller pussar:Kramar
71. Kortare eller längre:Längre
72. Yngre eller äldre:Äldre ..
73. Romantisk eller spontan:Både och
74. Snygg mage elle snygga armar:Mage !!!!!
75. Tatueringar eller piercingar: Båda är hett! Eller det beror på vart 
76. Känslig eller inte: Känslig , men inte överdrivet känslig
77.Ragg eller förhållande: Förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: Blanding

HAR DU NÅGONSIN
79. Kysste en främling: Nope
81. tappat glasögon eller linser: Yes
82. Haft sex på första dejten: Nej ? 
83. Krossat någons hjärta: Don't know:S
84. Har någon krossat ditt hjärta : Nej 
85. Har du blivit arresterad: Nej
86. Dissat någon:Ja  ?
87. Gråtit när någon dött: Nej.. 
88. Gillat din tjejkompis( som mer än vän ) : Ofc :O All the time ;) sajk

TROR DU PÅ
89. Dig själv: Ibland
90. Mirakel: Yes
91. Kärlek vid första ögonkastet: Vet inte .. 
92. Himmlen: Njaaa
93.Tomten: Ofc, jag är tomten ju ? 
94. Att kyssas på första dejten: yes
95. Änglar: Don't know

SVARA ÄRLIGT
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Don't know

99. Jaqueline hade typ raderat  frågan  xp

100. Att posta det här är din 100 sanning:yes

 

Jag och Louisa för nån dag sen 


Love Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0