förlåtförlåtförlåtförlåtförlåt

Ja, som rubriken, förlåt. Jag har inte skrivit på hur länge som helst. Jag har egentligen ingen ursäkt men det har varit så mycket den senaste tiden och aah, skit samma nu ska jag börja skriva igen! Jag lover :D
Helgen kortfattat, i fredags sov jag hos Andrea, Louisa också, vi lagade tacos, vi köpte godis sen tog vi det bara lugnt och såg på idol och filmer och hade det supertrevligt :D
Vi typ gick upp halv ett tror jag på lördagen, åt frulle såg på Glee sen i torsdags, sen efter nån / några timmar fick vi ryck, städade fixade oss och allt och jag och Andrea drog till mig och Louisa åkte hem, jag minns typ inte så mycket av vad vi gjorde, åt mat, efterrätt, ritade med typ whiteboardpennor på varann såg på film och chillade.
Imorse gick vi upp runt elva åt pyttelite frukost sen åt vi pannkakor, mamma gjorde dom.
Runt ett åkte vi iväg, vi åkte till heron mötte Simon och såg NEW MOON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så j****************************vla BRA!!! Och jag dör, Edward och Jacob, asså det är dregelvarning på dom två asså... ;o Aah, nu äre bara att vänta på att trean ska komma ut, jag ska lätt köpa new moon såfort den kommer ut på dvd och jag måste köpa twiligt också ! :D
Aja imorgon äre skola igen men om man tänker efter så äre inte sååå så mycket kvar av dena termin (riktigt glad gubbe)



Jag dööööör så bra den var!
Moahaha, Jacob e ganska så jätte fin
Edward också :D






Jason Derulo- Whatcha say

 

Pussar och kramar jaqueline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0