Teeeeeeeest

Har inget att göra.. så en lista..


Namn: Jaqueline..
Födelsedatum: 3 februari
Bor: Estocolmo typ
Ögonfärg: Bruna
Hårfärg:  Bloooont
Skostorlek: 36 ..
Civilstatus: Ledig
Höger eller vänsterhänt: Höger
Höger eller vänsterfotad: Höger, eller hur vet man det ?
Stjärntecken: Vattenman
Kär: Lite kanske..
STEG 2
Skor som du bar idag: Converse
Dina svagheter: vet inte ...
Rädsla: Att förlora min familj och mina bästa vänner
Målsättning: Klara skolan braaa 
STEG 3
Första tanke när du vaknar: NEEEEJ MORGON!
När du somna igår: Typ halv elva ...
STEG
Pepsi eller Coca Cola: Cola lätt
McDonald eller Burger King: Donken
Lipton ice tea eller Nestea: Inte f*n vet jag
Choklad eller vanilj: Choklad.
STEG 5
Svär du: Hela tiden..
Sjunger du: Jaa, jag märker inte ens själv, alltid på bussen eller när jag bara går...
Duschar du varje dag: Oftast
Gillar du skolan: Njae, men vännerna :D
Tror du på dig själv: Njae, eller joo
Kommer du överens med dina föräldrar : Ja :)
STEG 6
har du under den här månaden
Shoppat: Yes
Ätit en hel ask müsli: Nej ?
Ätit sushi: Gillar inte sushi
Stått på scen: Typ
Skejtat: Räknas det om man stått på en skateboard ?
Bakat: Ett par gånger :)
Stulit något: Nejnej
STEG 7
Har du någonsin..
ridit: Ponnysar på Skansen..
vart kär: Jaaadå
testa snusa: Fyfan
STEG 8
I framtiden ..
Namn på barn?: Har inte riktigt tänkt seriöst på det än :S
Hur vill du dö?: Hatar att tänka/prata om döden...
Vad vill du bli när du blir: blir vadåå ?
STEG 9

Antal människor du skulle ge ditt liv för: Familjen och bästa vännerna..<3
Antal cd.skivor:  Många
Antal piercings: Fyra i öronen , en i näsan
Antal Tatueringar: Ingen men vill ha..
Hur många gånger du varit med i tidningen: Venne
Antal saker jag ångrar: Det finns ett par saker..
STEG 10
har du mens nu?: nej :)
vilken stolek på behå?? Beror på... xD
vem e du kär i ?: Jadu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0