the red jumpsuit apparatus - your guardian angel

Hola bloggen :)
Länge sen man skrev, jag och jaqueline(speciellt jaqueline!) får faktiskt ta och bättra oss! Minst ett inlägg per dag tycker jag ! Idag har det inte hänt något speciellt. Vakna klockan ett, åt frukost , kolla på tv , somna , åt middag , och så nån timme senare sitter jag här :)
Igår var jag i farsta med mamma och köpte lite saker. Köpte en tröja ,älskar den! , en väska och ett par strumpbyxor. Lite behövande saker. Måste ta och rensa mitt rum , speciellt min byrå! Så jag får plats med alla mina kläder i den! Nu får det bara plats kläder i två och en halv lådor.resten ligger på golvet eller i sängen . Heh...

Bild från igår , fuck face , i know...

Kram Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0