till test

SENASTE:
1. Dryck: fanta..
2. Telefonsamtalet: mamma xD
3. SMS: snart i skolan<3  
4. Sång du lyssnade på: Whatcha say, jason derulo
5. Gången du grät: När jag läste syskonkärlek senast..
HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: Asså jag dejtar inte riktigt
7. Har någon varit otrogen mot dig: Nej
8. Varit kär : Joodå
9. Förlorat någon speciell person: Typ
10. Varit deprimerad: aah..
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Många gånger


I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny person: Självklart
16. Fått ditt hjärta krossat: Inte riktigt krossat..
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Hela tiden
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Typ
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Verkligen ..
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Yes
21. Pussat någon: Aahrå


BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Allihopa tror jag nog , men aa
23. Hur många barn vill du ha: Typ 2 kanske
24. Har du några husdjur: Nej :(
25. Vill du ändra ditt namn: Naej, faktiskt inte..
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: hahaha, minns inte..
27. Vilken tid vaknade du idag: typ kvart i 7
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: sov :)
29. Är det någonting som har hänt dom senaste veckorna som du skulle vilja ändra? En sak
30. Senaste gången du träffade din pappa: Typ förra helgen
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Det är nåra småsaker
32. Vad lyssnar du på just nu: Tystnaden ...:(
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jaa :)
34. Vad gör dig irriterad just nu: Ingenting JUST nu

OM DIG:
 37 Vad är ditt namn: Jaqueline
38. Stjärntecken: Vattenman
39. Kille eller tjej: Giiirl
40. Grundskola: Kvarnberga
41. Gymnasie: Men jag går ju i skolan
42. Högskola: Neeeeeeeeeej
43. Hårfärg: Blont
44. Långt eller kort: Kort!
45. Längd: 1.61 och en halv
46. Vad gillar du gällande dig själv: Att jag e såå himlan snäll
47. Piercings: Öronen och näsan
48. Tattoos: Nej men vill ha
49. Höger eller vänster: höger


DIN FÖRSTA:
51. Operation: Aldrig opererat mig.
52. Piercing: öronen
53. Tatuering: har ingen
54. Bästa vän: Minns inte min allra första..
55. Sporten du spelade: Friskis och svettis tror jagxD
56. Husdjur: Hamster ..
57. Vaccination du minns : eh, vet inte
58. Konsert: Har typ aldrig varit på nån riktig konsert :$
59. Föreälskelse: Hehe oj jag vet inte, kanske Pontus ..

JUST NU:
61. Äter du: Nepp
62. Dricker du: nej men är törstig..
63. Är du på väg att: Logga in på facebook
64. Lyssnar på: ingenting
65. väntar du på: att detta test ska ta slut

DIN FRAMTID
66. Vill du ha barn: Självklart
67. Vill du gifta dig: typ
68. Karriär i åtanke. Nått bra, kanske designer eller redaktör på någon cool tidning ?

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Båda
70.Kramar eller pussar:Båda två
71. Kortare eller längre:Längre
72. Yngre eller äldre:Äldre ..
73. Romantisk eller spontan:Romantisk (a)
74. Snygg mage elle snygga armar:MAGE TACK
75. Tatueringar eller piercingar: Tatueringar tror jag nog ..
76. Känslig eller inte: Hmm, svår fråga. Kanske liite känslig men inte criebaby lixom
77.Ragg eller förhållande: Förhållande ..
78. Bråkstake eller tveksam: En blandning

HAR DU NÅGONSIN
79. Kysste en främling: NEJ!?
81. tappat glasögon eller linser: nepp
82. Haft sex på första dejten: NEJ !
83. Krossat någons hjärta: Typ :(
84. Har någon krossat ditt hjärta. mhm..
85. Har du blivit arresterad: nejnej
86. Dissat någon: ja..
87. Gråtit när någon dött: en gång, har inte haft någån annan i min närhet som dött..
88. Gillat din tjejkompis( som mer än vän ) : NEJ

TROR DU PÅ
89. Dig själv: Yes
90. Mirakel: Jaadå
91. Kärlek vid första ögonkastet: JA!
92. Himmlen: JAA
93.Tomten: Asså inte längre ..
94. Att kyssas på första dejten: joo , men jag brukar inte dejta..
95. Änglar: ja jag är en ängel.. Nej men ja det gör jag :D

SVARA ÄRLIGT
98. Tror du att det är mäjligt att vara trogen hela livet ut: aahrå

99. Min familj och mina underbara vänner

100. Att posta det här är din 100 sanning: Jag loovar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0